Audio kniha - Jak prodávat z očí do očí

Novinka
Neohodnoceno
357 Kč
Skladem

Nová audio kniha Iva Tomana ke stažení.

Detailní informace

Detailní popis produktu

32 let Ivo Toman prodává různé produkty a 28 let o tom navíc i školí.
Za tu dobu se toho změnilo hodně. Přišly mobily, internet, čárové a QR kódy, e-maily a sociální sítě místo dopisů. Žijeme zdravěji, déle, přitom se vše stále zrychluje. Jenže psychologie prodeje a řešení námitek se nezměnily. To je nadčasové.
O tom nadčasovém je tato audio kniha.
 
Každý, kdo s prodáváním začíná, dělá spoustu chyb. Cestou pokusů a omylů ztratí spoustu času a mnozí to vzdají po několika neúspěších, protože neví, jak dál. Hlavně začátečníkům chybí praktický návod, jak prodávat. Máme sice knihy o teorii psychologie prodeje, o marketingu i příběhy úspěšných. Ale stále tu něco chybělo.
Chyběl praktický návod, jak mají začínající prodejci postupovat, něco jako kuchařka osobního prodeje, podle níž by mohli začít „vařit“ své úspěšné prodejní schůzky. Něco, co jim usnadní cestu bez nudné teorie. Proto Ivo Toman v této audio knize sepsal vše důležité, co ví o osobním prodeji z očí do očí a řešení námitek. Vše, co mu pomáhalo, ale i co nepomáhalo v tisících obchodních jednáních za více než tři desítky let.
 
V této kuchařce prodeje nenajdete moc teorie, vědecké rozbory ani složité propočty. Zato zde najdete praktické návody, jak nedělat zbytečné chyby. V dobré kuchařce také jdete k cíli postupně, bod po bodu. Není v ní napsáno: „Nasypte to tam úplně všechno najednou a vařte to, jak dlouho chcete.“
Stejně tak ani vy nemůžete zákazníkovi „nasypat do hlavy“ vše, co víte o vašem úžasném produktu, protože pak v jeho hlavě nebude váš úžasný produkt, ale chaos. 
Vývoj všeho jde od primitivního přes složité k jednoduchému. Stejně to je s poznáním. Zpočátku máte o prodeji primitivní znalosti. Časem se zahltíte tolika informacemi, že na to půjdete složitě. Budete hovořit o všem možném, a to hlavní vám bude unikat – že se zákazníkem sedíte kvůli uzavření obchodu.
Tato kuchařka prodeje“ vám to pomůže zjednodušit. Díky tomu vyděláte prodejem mnohem více peněz. Začtěte se do příběhů mezi prodejci a kupujícími a pochopte úspěšné prodejní techniky, fígly a triky. 
 
Obsah audio knihy Jak prodávat z očí do očí:
 
1 Předmluva                                                                        
2 Kapitola 1 Když srab prodává strašpytlovi                    
3 Kapitola 1.1 Zákazník se musí cítit bezpečně                
4 Kapitola 2 Důvěra                                                             
5 Kapitola 2.1 Čemu lidé nedůvěřují                                    
6 Kapitola 2.2 Dvě velké chyby, které však koučové učí  
7 Kapitola 3 Revoluční využití smyslů                                
8 Kapitola 3.1 Jak obejít sluch                                           
9 Kapitola 3.2 Barvy a fonty                                              
10 Kapitola 3.3 Přitažlivost pomáhá i škodí                     
11 Kapitola 3.4 Oči a zvuková kulisa                               
12 Kapitola 3.5 Čich a chuť v prodeji                               
13 Kapitola 4 Jak usnadnit nebo ztížit výběr.                
14 Kapitola 4.1 Efekt posledních informací                      
15 Kapitola 4.2 Statistika a pravděpodobnost                
16 Kapitola 4.3 Osobní zážitek a silný příběh                  
17 Kapitola 5 Cena - strašák pro kupujícího i prodejce     
18 Kapitola 5.1 Deset věcí, které nejvíce otupí cenu, část I.         
19 Kapitola 5.2 Deset věcí, které nejvíce otupí cenu, část II.    
20 Kapitola 6 Uzavření obchodu a nákupní signály               
21 Kapitola 6.1 Magie slova Ano a dva scénáře                         
22 Kapitola 6.2 Co se stane, když se hned nerozhodne         
23 Kapitola 6.3 Několik fíglů při uzavíraní obchodu               
24 Kapitola 7 Osnova prodeje podle zákazníkových emocí   
25 Kapitola 7.1 Reverzní psychologie                                           
26 Kapitola 7.2 Jak využít předsudky zákazníků?                  
27 Kapitola 8 Domluvení schůzky - Pozvání                               
28 Kapitola 8.1 Minireklama                                                            
29 Kapitola 8.2 Jak se dostat k zákazníkům                            
30 Kapitola 8.3 Pár dobrých tipů při pozvání                            
31 Kapitola 8.4 Chyby při pozvání a studené kontakty           
32 Kapitola 8.5 Jak se pozvat s doporučením                           
33 Kapitola 8.6 Vizitková válka                                                      
34 Kapitola 8.7 Jak získáte nové kontakty                                 
35 Kapitola 9 B2B - Jak prodávat firmám                                  
36 Kapitola 9.1 Větší prezentace pro více lidí                              
37 Kapitola 10 Otázky dobré i špatné.                                         
38 Kapitola 11 Námitky                                                                     
39 Kapitola 11.1 Jak si námitky sami vyrábíme                          
40 Kapitola 11.2. Je to drahé, nemám peníze                           
41 Kapitola 11.3 Konkurence to má levnější                                
42 Kapitola 11.4 Musím si to rozmyslet                                        
43 Kapitola 11.5 Pošlete mi to, nemám zájem, nemám čas        
44 A na konec                                                              
 
Celkový čas: 6 hodin 7 minut 37 sekund